Ledenvergadering 1 december 2015 om 20.00 uur

donderdag 26 november 2015 21:00

Het bestuur nodigt u uit voor een vergadering met betrekking op een statutenwijziging van onze kiesvereniging. Op het laatste landelijke partijcongres d.d. 13-06-2015 is besloten om de kiesverenigingen om te vormen tot lokale afdelingen, daartoe zijn de landelijke statuten aangepast.

op de agenda:
statutenwijziging en bijdragen van O.G.T.M. Bosma, medewerker Welzorg, ‘ WMO-gevallen uit de praktijk’ J.A. Blankenburgh, huisarts, ‘Huisarts, spil in de zorg’

Het bestuur nodigt u uit voor een vergadering  met betrekking op een statutenwijziging van onze kiesvereniging. Op het laatste landelijke partijcongres d.d. 13-06-2015 is besloten om de kiesverenigingen om te vormen tot lokale afdelingen, daartoe zijn de landelijke statuten aangepast. Nu wordt gevraagd aan alle kiesverenigingen deze wijziging door te voeren om tot een nieuwe partijstructuur te komen. Het betreffende congresstuk kunt u lezen op www.christenunie.nl/congresstukken (1e Partijcongres, 13 juni 2015)

Dat houdt in de praktijk in dat de kiesvereniging ChristenUnie Zeeuws-Vlaanderen overgaat in ChristenUnie afdeling Terneuzen. Bijgevoegd is de statutenwijziging die deze vergadering behandeld en eventueel ondertekend wordt.

statutenwijziging ChristenUnie Zeeuws-Vlaanderen62,7 kBapplication/pdfdownload

Reacties op 'Ledenvergadering 1 december 2015 om 20.00 uur'

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.